Allah's gift on my birthday...

http://blog.tmcnet.com/blog/tom-keating/image-files/birthday-cake.jpg

Alhamdulillah...alhamdulillah... alhamdulillah... i would thank to Allah for giving me this chance to open my eyes early in this morning... to realize that i am already 23 years old. Rasa macam pelik sikit sebab macam dah besar...hehhe!!! 23...such a big number. Tapi syukur sangat2 sebab Allah masih lagi bagi peluang untuk terus bernafas agar diri mampu untuk menunaikan tugasan sebagai hamba-Nya dan memohon kemaafan dari-Nya.

I must say that this year is the best birthday i have ever had... because i have the most wonderful present from Allah...Alhamdulillah... SSAAAAAAAAAAAAAAYYYYAAANNGGG ALLLAH!!!..tibe2 rasa sangat sebak dan terharu pada Allah masa duha pagi tadi.. tahun ni Allah benarkan saya sambut birthday saya pada masa saya sedang berkerja untuk-Nya, dan dikelilingi oleh sahabat2 yang bersama-sama mencari redha-Nya. ~ANA UHIBBUKUM FILLAH~ Terharu yang amat sangat atas peluang yang Allah bagi agar saya sambut hari lahir saya dalam suasana yang amat bermakna.

bangun2 pagi dah dapat offline messages yang mendoakan saya... Alhamdulillah.. rasa sangat terharu sebab Allah bagi hadiah sahabat2 yang best2 belaka. Jazakumullah semua...pokok kaktus, pasu purple pink, baju pink, cokelat, badge, kasih sayang.... inshaAllah walakum jannatullah.

thanks again everyone.... and thousands thanks to Allah for IMAN and ISLAM.

~saya sayang Allah dan semua~


Comments

Salam hamimmi [sahabat sejatiku],

Eid milad ya ukhti!~
Barakallahufiki..
Mg Allah thabatkan kite sume di jalan ini iAllah..
mg ukhuwah kt akn kekal hingga ke syurga..
doakn kt sume slalu eh..huhu.
inshaAllah2x..
jazakillah 4 everything..
Tq Allah..KAU temukan kami sume dijalan ini..(^-*) Alhamdulillah 'ala kulli hal!

taking care..[blaja dr awk..kiki]

bittaufiq wannajah 4 da upcoming exams!

B02 Baitul musab
Nur Hamimmi said…
wsalam sisters...
terime kasih untuk kasih sayang antunna. saaayyangg semua!!!hehe... taking care and take caring (trademark Lah~~~). all the best juge.

Popular Posts