Diary oren...


Assalamualaikum...

Apa khabar diri dan iman hari ni? sihatlah hendaknyer dua2 perkara tu. Alhamdulillah, hari ni Allah beri sy peluang lagi untuk menaip dan mengadap laptop ni. Diary oren...?hehe...diary oren tu diary sy planning sy...pemberian kakak mentor sy, Kak Sharifah (terima kasih kak sharifah). Sebenarnye takde ape yang rahsia pun dalam diary tu...cume saye suke diary tu sebab sy boleh tulis semua planning sy setiap hari...(walaupun kadang2 tak ikut).


saye baru je lepas bukak diary tu...menambah kerja yang perlu dibuat weekend ni.. dan tiba2 teringin pulak nak bukak blog dan bercerita pasal diary tu. seronok jugak tengok planning yang lame2...boleh tengok progress n banayk mane hajat kite tercapai...kalau tengok diary tu jugak...depan die ade tulis 08'...mengingatkan sy sekarang dah tahun 2008. dah dekat 4 tahun sy meninggalkan zaman sekolah2. kadang kadang rindu jugak rasenyer...perkara2 yang berlaku, insyaAllah akan terpahat indah dalam hati sy ni. hari2 yang mendatang....banyak lagi pengalaman yang akan ditimba...(insyaAllah jika dipanjang umur oleh Allah...).


kalau tengok diary tu jugak, sy pun mesti teringat dekat pemberinya...kak sharifah.orangnya lembut dan bersopan santun...sentiasa membuatkan sy kagum. sentiasa mengingatkan sy dan rakan2 untuk mendekati Maha Pencipta. Tak pernah terlintas dalam hati sy yg sy akan berada dekat dengan org macam kak sharifah...Allah itu sememangnya sebaik-baik perancang. sy datang ke czech dan jumpa seseorang yang macam kak sharifah yang boleh membimbing sy. Terima kasih Allah....


diary oren...insyaAllah sy akan menggunakannya dengan sebaik mungkin. Semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami di sini...ok, tiba masa nak penuhi janji sy pada diary oren...kerja2 menunggu...sekian dulu..illal liqa'.



Comments

rusnarusli said…
salam, hamimmi... hadiah birthday kan... hehehe... doakan saya ye...
Mysara said…
salam mimi..goodluck wif ur planning :P and goodluck wif exams!! hehe..

Popular Posts